Tuesday, August 28, 2007

Ang dason nga kapitulo

Ay te. Budlay guid kung bungol kay lain-lain ang nabatian.

Sang isa ka adlaw may ginpakita si P nga litrato sa telepono niya. Hambal niya: "Ari ang hinablos ko nga lalaki. Kag ang akon xxxxx." Hambal ko sa kaugalingon ko, ano tong ginhambal niya man? Daw 'peeps' bala mo. Galing daw ka buyong. Daw indi man na siya maghambal 'peeps' luas kung nagapakadlaw siya. Kag daw wala man siya nagapakadlaw sadto. Ah siguro, 'niece' ang ginhambal niya.

Mga amigo kag amiga, kung nagasuspetso kamo nga indi maayo ang inyo pamatian, mas maayo guid kung magpamangkot.

Kagapon nagkitaay kami kay ginhatag ko sa iya ang dibidi sang Ang Opisina Ikaduwa nga Panahon. Siyempre didto naman kami nag-inom sang amon nga ginlugo nga prutas sa may lulubngan. Kag samtang naga-istoryahanay kami nasambit niya ang iya nga bata nga babayi. Hambal ko, "Ah, may bata ka?"

Te amo na. May bata siya, duwa. Isa ka babayi nga katorse anyos, kag lalaki nga dese-sais. Um, bata sang asawa niya bag-o pa niya nakilala ang asawa niya, nga gin-adoptar niya. Pero siya ang nagsagud halin sang duwa ka tuig ang mga bata. Subong sa nanay nila sila ga-istar. Kag subong wala na sila sang asawa niya, suno sa napat-ud ko. Hambal niya, "Te amo na, ginkasal ako ka-isa." Ang sabat ko, "Ha?" Amo na gali guro nga nagsaylo siya balay sang Pebrero.

Tapos hambal ko: "Daw indi pa guid ko kasarang magsagod sang bata."

Hahaha! Indi ko gani kasarang magsagod sang kaugalingon ko! Pero ang punto da, dyutay man lang ang agwat sang edad namon pero wala sapayan nga damo na guid siya nahimo kumpara sa akon. Kung nagapasaka pa lang ko sa bukid, siya medyo lampas na gamay sa putokputokan.

Kung sa bagay, wala ini tanan pulos sa akon kay, diba, may nobyo ko.

Budlay guid kung bungol.


PS. Kanami gali sang Ilonggo nga linggwahe. Ay Hiligaynon gali. Ang iban sa mga tinaga nga ara sa diksyunaryo: KITKIT (nibble). MADALAGDALAG (yellowish). LAYGAY (advice).

10 Comments:

Blogger sarski said...

inday, kadalum sang imo nga mga tinaga! indi kaya sang akon powers. heheh.

3:08 PM  
Blogger M said...

haha! sars, i found an ilonggo dictionary. ka-funny bala.

7:58 PM  
Blogger edzmaya said...

gani man mels! kadalom gid. :-) ari pa gid sa list of words mo... wala ni siya direct english translation nga one-word lang.
"pang-os" - try mo english... hehe

11:15 PM  
Blogger sarski said...

hmmm...diin mo na nakuha? kinanglan ko na gid tun-an ang mga dalum nga tinaga sa ilonggo :)

eds...shucks, if i remember correctly, ginagamit ba na siya kung "mag-pang-os" ka sang tubo? :D

1:15 PM  
Blogger M said...

korek ka jan sarah! hey i grew up in sagay so we always use this word. pwede munch? or chomp?

10:54 PM  
Blogger dreyers said...

melai! i got your email before i read this post! will reply soon--or soon as i can organize a reply.

sagad-sagad ka guid ya maghiligaynon! daw ga pamati lang ko sa bombo radyo! hahaha

daw indi pwede chomp and munch for pang-os. three-part action sya eh: 1) to sink your teeth and 2) to tear off with your teeth and 3)to munch on the tubo. hehehe

edzki--belated HB! tsakto ba nga diri ka gin greet hehehe.

hi sarah! :)

6:39 AM  
Blogger sarski said...

drey! i was about to say that about "pang-os". kaso i wasn't online for the past weekend (di ba mel?). crazy funny ang version mo sang corinne bailey rae video. halong lang pirmi kung magbike ka on your granny-bike.

hay naku, mels...may duha ka ka semana para mabal-an kung pareho kamo ginabatyag sang upod mo sa opisina nga gaistar sa may baybay. pagkatapos sina, bal-an mo na na guro kung ano ang sunod mo nga ubrahon. kung ano man ang imo desisyon, suportaran ta ka. (o di ba, pwede na ko pang-PLDT nga commercial)

11:30 PM  
Blogger M said...

shucks, ano man? pwede masticate?

drey, i have an english-ilonggo dictionary. i can send the pdf to you guys! nyek, excited.

sarski, hahaha! Dad, may sabihin ako sa imo, importante. hahaha! don't forget the TE! kung saan ka masaya, TE, suportahan ta ka! haha, si christian vazquez na da gali?

8:55 PM  
Blogger sarski said...

gwaps, masticate only refers to the chewing part. sige ba, send the dictionary :D oo nga noh...sige na lang gani.."kung ano man ang imo desisyon sa imo nga dilema, te, suportaran ta ka. :)" yup, christian vasquez actually became a household name after making that commercial. o di ba, medyo wholesome pa sya sadto..

11:40 PM  
Blogger crystal_farmer said...

melai, have you been blasting stuff from your ipod/creative zen/whatever?

5:58 PM  

Post a Comment

<< Home